Wednesday, July 05, 2006

HNT - 10 The Fourth

Happy Fourth of July !!
You know what to do if you wish to see more *wink*



45113638_202b79dc11

44 Comments:

Blogger Evilicious Blonde said...

Mmmmmm.....girrrrrrth......

*giggling*

Wanna pop my firecracker?

8:28 PM  
Blogger Just Some Gal said...

WOW! I suddenly feel really patriotic... hehe

OMG, you're WAAAAAAAAAAAAAAY more braver than me... I'd never, ever, OY! Those sparklers can burn you... hehe

Happy HNT!

8:32 PM  
Blogger Crimson said...

Love this!
Be careful of the sparks ;) HHNT

8:46 PM  
Blogger LushlyMe said...

Now that says party! HHNT!

8:47 PM  
Blogger Moosekahl said...

That brings to mind complications of Os' previously posted video..sparklers and other burning objects should just NOT be put close to certain things. Happy HNT!

9:01 PM  
Blogger The Melody Censor said...

Oh say can you see...?
I see alright!
Happy HNT

9:08 PM  
Blogger Rachel said...

I love it!

9:11 PM  
Blogger lime said...

well my goodness...stars and stripes! HHNT

9:11 PM  
Blogger Phain said...

Well you've just proven how large your balls really are - to put sparklers that close... You dare devil you... ;)

*~*Happy 4th of July HNT*~*

9:18 PM  
Blogger Bellarosa said...

WOW .. now that is what I call a celebration

HHNT

9:32 PM  
Anonymous Tommy Gunn said...

You are a braver man than I Gunga Din. Sparklers near my sparlies? Don't know if I could ... but it looks good on you. LOL HHNT and happy 4th Slider.
TG

9:37 PM  
Blogger Sexy Duet said...

Pretty sparkly things!!! I have seen a few videos this week of what can go wrong with them in that area. Happy HNT!

9:48 PM  
Blogger LEE ANN said...

Love your flag!
Happy HNT!

10:12 PM  
Blogger Chelle said...

Dayum!! Makes me wanna become a US citizen....lol

YUMMY

HHNT ;)

10:22 PM  
Anonymous Tildy said...

I was going to say something like "watch out! Sparklers! Testes!" but I can see several people have already made that point. :) HHNT, and I hope you didn't singe too much.

10:43 PM  
Blogger Naughty K said...

Yeah baby..I always thought that you had a sparkler under there.....
Happy HNT!!!

12:27 AM  
Anonymous unshroud said...

lol, very nice, I just hope you had a bucket of water ready in case that thing caught on fire... if I were naughty, I'd suggest putting it out with a wet mou... never mind.

Happy HNT!

Annette

1:25 AM  
Blogger Anastasia said...

Now that's star spangled!! This reminds me of how (hardly) no one downunder really wearing their national flag undies when it's Australia Day..

Hope you enjoyed the holiday break and got up to some 'sparkling' mischief too

HHNT :))

2:33 AM  
Blogger Suze said...

You just ignited something in me and well, I just got to take care of it.

Happy HNT sweetie ;)

2:38 AM  
Blogger lily said...

Wow, such a brave man and so patriotic! Happy 4th of July to me! ;)

Happy HNT!

5:08 AM  
Blogger Pud said...

Hope you didn't burn your treasure.

That is so sexy!

Happy HNT!

5:09 AM  
Blogger Leigh said...

Happy HNT!! Great picture!

5:24 AM  
Blogger Robyn said...

very nice.... happy hnt!

6:32 AM  
Blogger betchacantguesswho said...

I just thought I was seeing sparks...until I clicked. Very nicely done. Happy HNT!

7:12 AM  
Blogger Sassy One said...

Man I wish I was American right now! I think I will honour your flag anyway!
Awesome pic!
Happy HNT!

7:12 AM  
Blogger Becca said...

How glad am I that I clicked?


Very.

HHNT!

7:31 AM  
Blogger Vic said...

Oh my! Very nice. HHNT!

8:49 AM  
Blogger MG said...

I really liked the first pic,
but that second one is HOT!
;)


HHNT

8:57 AM  
Blogger Oº°‘¨t®ãg‘°ºO said...

Ooooh! Sparkly! Nice! HHNT!

9:07 AM  
Blogger erika said...

Ohhh I like sparkles!!! Great HNT!

9:30 AM  
Blogger Fame said...

HOLY SHIT! That's what just fell out of my mouth!! LOL Nice, I'm proud to be an american!! HHNT!

9:38 AM  
Blogger Lisa W. said...

Cool pics but isn't that kind of dangerous around that particular area? You're a brave man, BDS, going through that for your minions...

9:50 AM  
Blogger Solitaire said...

WOW!!!! That's all I can say!

HHNT!

9:51 AM  
Blogger Wenchy said...

Happy HNT!

10:31 AM  
Blogger exile said...

i'm sorry, i have to throw a flag on this play hehehe

11:57 AM  
Blogger Jinsane said...

Whoo Hoo!!! You go boy!!!

12:05 PM  
Blogger Alien said...

impressive...............
h hnt
;)

5:14 PM  
Blogger Shay said...

WOW!
So EB has that bikitop and you wear the bottoms ^_~
I like it! hehe

Happy HNT!

6:00 PM  
Blogger Lil Bit said...

Oh my!
Hip, hip hoorayyyyyy for sparklers! lol

FABULOUS patriotic pouch, too, I must say. ;)

~*HHN4*~ & Farewell =)

9:05 PM  
Anonymous Felicity said...

I'm off to the dentist this morning and when I saw this picture all I could think was, Open Wide! ;-D

5:43 AM  
Blogger SensualKitten said...

ho.lee.shit.....
DAMN that Evilicious one... she gets all the GOOD care packages!

12:49 PM  
Blogger HNB said...

Sizzzzzzzling hot. HHNT a little late.

4:43 PM  
Blogger Maeve said...

Yeah baby.

9:17 PM  
Blogger DevilBlueDress said...

Beautiful setup! Time for you and I to have a chat...

3:50 PM  

Post a Comment

<< Home